Tanembebek5 Bebek arabasında. parkenin üzerine düştü yüz üstü . Acilde yiz müşahede altında dua edin lütfen 😭 doktor gözlemleyin dedi bir seyi yok görünürde ama..
Ysgl26 Tanembebek5 geçmiş olsun canım bişeyi yyoktur merak etme.. hep düşüyor bebeler malesef. Öyle öyle büyüyecekler
Tanembebek5 Ysgl26 inşallah canım görmedim nasıl düştüğünü korkuyorum ilk defa başıma geldi 😥 yaklaşık 2 saat sonra uyudu düştükten sonra doktor bakıcak tekrar. 11 den sonra eve gidecez inşallah bir sıkıntı olmaz 🙏🥺
Beyninizikullanmakucretsizdir Tanembebek5 geçmiş olsun İnşaAllah tez zamanda şifasına kavuşur umarım 🤲🏻
Tanembebek5 Beyninizikullanmakucretsizdir amin inşallah canım benim çok teşekkür ederim 🙏 bekliyoruz daha bakalım
Tanembebek5 kizimveoglum34 eve geldik şimdi uyutuyorum canım. 4 saat kaldık hastanede eve geldik. Sabaha kadar Kontrol edicem gözleme yapıcam. İnşallah bir sey olmaz 🥺
Catsmom Çok geçmiş olsun benim oğluöda ayaga kalkamya çalışıyo bebek aeabasında kemeri bile çıkartıyor
Sumi Tanembebek5 Ay inşallah birşey olmaz ama doktorlar eve gönderdiyse içini ferah tut bol bol oku yavrunu iyice gözlemle 🙏🏻🙏🏻