Adakusss Merhaba 3 aylık bebeğim 2 aksamdır uykusunda aglar gibi sesler cıkarıyor bu sırada da hızlı nefes alıp veriyor bu normal bir durummu yaşayan var mı lütfen bilgilendirir misiniz
Fulihkn Adakusss normal canım benim bebişte 3 aylık bazen ağlayarak uyanıyor hızlıca nefes alıp vermesi de dışardan sesleri duyuyor anlamına geliyor REM uykusu diyolar ona yani uyanmaya hazır
Berko Adakusss geçen bende böyle bi post açmıştım benim bebeğim dogudundan beri yapıyor şuam 6 aylık ara ara yapıyor sanki kabus görüyor gibi nefes hızlı hızlı alıyor sonra
Adakusss Fulihkn doğrudur valla benimkide gözlerş yarım açık uyuyor gözlerini kaydırıyor Allahım sağlık versin hepsine 🫠🤲🏻
Adakusss Berko evet uzun sürünce kalbim acıyor oksuyorum korkma bebeğim diye uyandırasım geliyor o kadar üzülüyorum ahh annelik