yenianne57 Bebeğim bu gün 1.ayına girdi dün ilk ay aşısını oldu ama ikinci ay aşılarını ne aralıklarla yaptırmalıyım 10 gün sonra 2.ay aşısına gitmeli miyim yoksa ikinci ay bittikten sonra mı başlanıyor
Fulihkn yenianne57 evet canım tam 60 günlükken yapılır zaten 1 gün öncesinde sağlık ocağı arar sizi çünki aşılar öyle kafaya göre açılmıyo topluca açılır