Nara77 Kızlar yardımm. 1.5 yaşında oğlum var 3 gün ateşi oldo 39. Bu gün Şükür Yok ateşi. Boğazı şiş ve kızarmışdı. Ne yapa bilirim? Bal söylemeyin çünki bebeğim alerjin çocuk.