@Aslan1 aynı sorun bizde de var :( dr götürdük kullandığınız bebek şampuanını suyla karıştırıp temizleyin dedi bir de damla verdi günde 3 kere damlatıyoruz. Göz pınarına masaj da yapabilirsiniz dedi önlem olarak. 3 gündür düzenli yapıyoruz,bu sabah çok az akıntısı vardı rengi de sarı değildi. Ellerini de temiz tutmak lazım ağzlarına soktuktan sonra gözlerine de götürüyorlar. Acil şifalar dilerim 🙏