Kızlar merhaba bebeğim 16 aylık yeni yürümeye başladı 1 aydır sol ayağı yan basıyor çok belirgin bir şekilde doktora götürdüm normal dedi röntgen de çekti ama hala dengede duramıyor emeklemeyi unutmadı hala arada emekliyor kafama çok takılıyor hem yan basması hemde denge de duramaması 🥲 bağına gelen yardımcı olacak olan varsa çok sevinirim