dolunay01 Benımde hıpospadıas dogdu oglum ankarada ıyı bır cocuk cerrahına amelıyat ettırıcez .dr arıyoruz bızde .cıs delıgı cok asagıdamı sızın
Nslyn dolunay01 hayır çok aşagıda değilmiş tek amelıyatla bıter dediler inşallah ama bı turlu emın olamıyorum doktorlardan
dolunay01 Nslyn bızımkı daha asagıdaymıs 2amelıyat gerekebılır dedıler nasıl olcak bılmıyorum sondayla 1hafta durması gerekıyormus bırde .hareket halındeyken nasıl olucak bılmıyorum
Nslyn Bız de durcakmısız bır hafta sondayla ilaç verecekler heralde sakınlestırmek ıcın siizn kı ne kadarlık hangı hastanede baktırdınız