Supermomms Lansinoh s kullanıyorum yavaş akış olan ama oda bebeğimi yoruyor 7 aylık olmak Üzere şimdi uç alacağım ama bi orta akış bir hızlı akış var hangisini alayım acaba
Gulo0401 Supermomms ben daha önce Dr browns kullandım 1 numara büyüdükçe akış yavaşladı istemedi sonra lansinoh orta akış aldım 7 aylıkken kullandı gayet sevdi ben şu an emziriyorum ama birkaç ay içinde işe başlıcam o dönem için aldım bence orta akış alabilirsiniz
Ea_annesi Aptamil kıvamı koyu zor okuyo geniş akışlı önerilyor yada benzerı bı mamaysa ama yoğun degil bizm mama yavasta bile baya akıyor yani demek istedgm ucunun darlıgı mesele akıstsn cok yogunsa ben denedm hızlısndada akıtamadm
Mummyy20 Ea_annesi siz hangi mamayı kullanıyorsunuz? Biz sma comfort aldık, mamadan 2-3 saat sonra emiyor ve kusuyor. Hiç kusmazdı, mamayı mı sindiremiyor anlamadık
Mummyy20 Bir ebe hep yavaş akış olanı öneriyor. Hangi ay olursa olsun yavaş akış olanı kullanın çünkü memede akış hep aynı demişti. Uygulanabilir bi öneri mi bilmiyorum tabi ki