Artık dayanılmaz bir hal aldı gündüz gece aralıksız meme istiyor şuan bile meme istiyor azı dişler çıkarken çok zorlandı emzirdim rahatlasın diye normalde sabaha kadar uyur sadece uyumadan önce emer gündüz de iki üç kez en fazla emerdi çok sorunsuz ve güzel ilerliyorduk iki ay öncesine kadar 2 aydır harap haldeyim çocuğun gelişimi içinde bir şey yapamıyorum çünkü sadece meme peşinde özellikle son 2 haftadır bir azaltmayı denedim ama dinlemiyor hala aynı tepkiler bir yandan vicdan azabı çekiyorum 2 yaşında bırakmak istiyordum emzirmeyi acaba bu aylarda bırakan var mı hastalanması sıklaşıyor mu hani oğlum maşallah 2 kez grip oldu o kadar.