Arel250 Benzer şeyleri yaşamışız lütfen kendinize yüklenmeyin öncelikle evet ben de hastaneden çıkarken doktor mama takviyesi almamı önerdi ama ben reddettim yeterim, yetmeliyim diye düşündüm bazen olmuyor zaten bu yetme meselesi de değil inanın. Sonuç: Ben mama vermeyince sarılık oldu ve geçmesi 2 buçuk ay sürdü. O sebeple erkenden harekete geçmeniz çok iyi olmuş mama vermek biz anneleri üzen bir şey ancak sağlığı için bazen gerekli olabiliyor tek tavsiyem emzirmeseniz de sağın memenizi meme ucunuz uyarı aldıkça vücut süt üretir. Emzirme danışmanlığını da düşünebilirsiniz bu noktada çok faydalı ınstagram hesapları da bulunuyor bir bakmanızı öneririm. Üzülmeyin, geçiyor büyüyorlar :)