Kızlar oğlum kucakta sallayarak uyumaya alıştı ama öyle böyle bi sallama değil çok destek istiyor uyurken. Babası uyutuyor hep asla ben uyutamiyorum saatlerce sallıyorum yanına yatıyorum yok olmuyor. Eşim evden çalışıyor gece gündüz tüm uykularında o uyutuyor. Deniyorum deniyorum olmuyor gerçekten hem uyutmaya çalışıyorum hem ağlıyorum. Bebekler annesinde uyumaz mı yani neyi yanlış yapıyorum anlamıyorum babası napiyorsa aynısını yapıyorum