Kızlar bebeğim 4 aylık ve anne sütüyle hiç beslenmesi sadece mamayla besliyorum ve resmen mama içirmek kabus oldu benim için. Asla içmek istemiyo biberonu verdiğimde ağlıyo ve katılıyo asla istemiyo asla 6 saat aç bıraktım onda bile içmedi ne yapacağımı bilmiyorum sinirden oturup ağlıyorum benim gibi olan varsa lütfen cevap verir misiniz ne yapabilirim