Arkadaşlar merhaba bebeğim 5 ay 10 günlük. Diş tedavisi olduktan sonra sütüm bir anda azalmaya başladı. Eskisi gibi gelmiyordu. En fazla 150 ml geliyordu. O sütle oğlum asla doymuyor ağlıyordu. Bende Hipp organik mamasını aldım ama asla istemedi sadece benim sütümü içiyor. Ne yapmam lazım. Her mamanın tadı aynı mı? Yoksa sütümü nasıl arttırabilirm. Yardım edin 🥺🌸