Kızlar 11 Eylül 2021 de 29+4 günlük doğum yaptım bebeğim 58 gün küvözde kaldı zor şeyler yaşadık çok şükür geçti gitti.
Benim size bir sorum var şimdi bu aralar oğlumun yaşıtları yürümeye başladı o yüzden merak ediyorum prematüre bebekler düzeltilmiş ayına göre mi yürüyor yoksa erken yürüyenleri de var mı ? Yanlış anlaşılmasın acelem yok sadece oğlumun gelişimi için genelde ay ay takipte oluyorum yapması gereken veya yapmaya teşvik ettiğim şeyler oluyor yürüme için erken olduğunu biliyorum sadece merakımdan soruyorum çünkü sormaya başladılar niye yürümüyor vs bende erken doğdu herhalde ayını tamamlar ondan sonra yürür vs diyorum geçiştiriyorum ama en azından gerçekten bilen annelerimden işin doğrusunu öğrenmek isterim 🌼😌
Birde oğlum 3 aydır hep 8 kilo civarı kilo aldıramıyorum doktorumuz da yaşıtlarından 2 kilo kadar eksiği var vs dedi kilo almasını istiyoruz dedi ama ne yapabilirim ki fikri olan 🥺 genelde 3 öğün ek gıda yiyor geri kalan zaman dilimlerinde mama içiyor emzirme yok.