Arkadaşlar evimizi boyatıcaz çok açık gri renk istiyorum varmı bildiğiniz boyalar acaba koyu gri olmayacak evi karartmasından korkuyorum bide boyadıktan sonra pembemsi yada mavimsi duruyormuş bazı boyalar öyle bişey de istemiyorum filli boya ya da marshall düşünüyorum
Filli boya andezit 40 ve marshall keçe önerildi ama kararsızım