Bugleminannesi28 kolonyalimendil ay ben araştırmiyorum bile kabız yapacak meyveleri az veriyorum onun dışında herşeyi yediriyorum 9.bucuk aylık inciri de çok sever 😂
0000Bahar kolonyalimendil bende hiç ayırt etmiyorum veriyorum valla sadece alerjisi yüksek besinlerde biraz az veriyorum denemek amaçlı çünkü bizimki pek iştahlı değil yesin diye ne varsa veriyorum 😂
Ucansupurge kolonyalimendil kakada cekirdek gorursen sasirma normal😁 simdiden soyleyeyim yarin şok olma🤗
kolonyalimendil Minigim38 baya olgun incirdi yedirdim valla önce mama içti biraz bekledim yedirdim yarım yedi 😂
kolonyalimendil Bugleminannesi28 ya benim alerjim var bi kaç şeye oğlum da da genetik olabilir belki de olmayabilir dedi dr u o yüzden dikkat ediyorum verdiklerime şimdilik test yapmayalım sen dikkatli git demişti ☺️
kolonyalimendil 0000Bahar bende bi kaç alerji var dr dikkatli git ilk kez verdiklerinde demişti belki genetik olabilir diye
Denoos kolonyalimendil Aç karna vermemeye çalış canım bağırsakları çalıştırır diye biliyorum ama verebilirsin
Denoos kolonyalimendil Tabiki işe yarar çok verme yarım incir yeterli üç Gün kuralıyla incirden sonra biraz da su ver bağırsakları çalıştırır canım ☺️