Doktorlar gerçekten çok biliyor banada bir aylık çocuğum için 3 saatte emzir dedi. Nasıl başaracağım devamlı ağlıyor dedim. Alışır dedi. Alla alla gelde şimdi bunu bebeğe anlat :) bebekten bebeğe değişiyor bu durum emzir gitsin çok rahatsızlık vermiyorsa bebişe benimki felaket gaz yapıyor yediklerimlede hiç alakası yok dikkat et etme sütle alakalı bir durum.