28 aylık oğlum adeta yapışık ikiz gibiyiz. Eşimde bende çalışıyorum kendi işimiz doğduğu günden beri işe gidip geliyor bizimle. Evde tuvalete yalnız giremem duşa giremem. Kapıda bekleyip ağlıyor krize giriyor. Babaannsiyle durmuyo halasıyla durmuyo ben olmadan parka bile gitmiyor. İşim olsa en fazla yarım saat duruyor anne anne diye ağlamaya başlıyor. Evet bana düşkün olması güzel birşey ama tuvalete bile yalnız giremiyorum . Ne yapmam gerek.