Fusunf geçen gezmeye gittik orda bı tanidigimiz 1 yaşına girecek ne tuz nede şeker tatdirmadin mi dedi bende yok dedim olur mu öyle şey diyip çikolata vermeye çalıştı kızıma anlamadınız galiba şeker vermiyorum diyorum siz çikolata veriyorsunuz dedim onunda tadına bakması gerekiyor dedi verilmemesi gerekiyor ilerleyen yaşta bı sağlık konusunda bı sknti çıkabilir doktorlar bas bas bağırıyor duymuyorsunuz galiba dedim