1 bucuk aylik bebeğim var beni de emiyor ama sütüm yetmiyor hipp kullanıyorduk büyük lavobomuzu yapamama sorunumuz vardı doktor aptamil pregomin başlattı banada süt peynir yoğurt gibi şeyler yeme dedi 1 haftaya kontrolumuz var bu mamayi kullanıp fayda gören varmi