asah_1712 Merhaba hanımlar, ilk nasıl başladınız? Ben biraz heyecanlıyım, bebeğimin doyduğunu nasıl anlayacağım?
bananeabiya asah_1712 canım ben de yeni başladım bugün ve kendi yaptığım yoğurt ile başladım. Doyurmamak lazım zaten tadım olacak ilk zamanlar az vericeksin yoksa bağırsaklarını zorlarsın miniğin ☺️ bi de ne çok aç olacak ne tok. Ben emzirdikten bi saat sonra falan verdim
asah_1712 bananeabiya Biz tadımlara 5.nci ayda başladık aslınd. Şimdi günde 2 öğün, kahvaltı ve normal çorba ya da püre. Ama hala da endişem var yapabilir miyim diye.
bananeabiya asah_1712 o zaman sizin tadımlar bitmiş gibi ☺️ ileriki dönemi ben de bilmiyorum nasıl oluyor 🤷🏼♀️ tecrübeli anneler aydınlatırsa güzel olur bana da 🙏☺️