bibibibiskrem Yapmiyo gibi yorumlar okudum yaptıran yada bilgisi olan varmı? Benim oglum1 aylık yaptırmak istiyorum tavsiye istiyorum ☺️ İstanbul’dayım buarada .
papatya_1125 bibibibiskrem genellikle bir yaş öncesi yapmıyorlar. Yine de araştırmak lazım Mesela biz Başka Bir Şehirde yine devlet hastanesinde yaptırmıştık
Katun bibibibiskrem yapmıyor diye biliyorum bundan dolayı özel sünnet polikilinikleri revanşta. Ama ben üniversite hastanesinde cüzi bi miktara yaptırdım. Şehirden şehirede değişiri sanırım
bibibibiskrem papatya_1125 bende İstanbul’da yaptıran varsa direk o hastaneye randevu alayım diye post açtım aslında
bibibibiskrem Katun çok saçma yapmamaları paran yoksa çocuğunu istediğin vakitte sünnet ettiremiyosun haksızlık bence . Küçükken çabuk iyilestigini duydum çevremden yaptırmak istedim ücretleri ne acaba bı araştırayım en iyisi
Katun bibibibiskrem ben 1.5 yıl önce afsü de yaptırdım o zaman muayene ve kesim ücreti 360 tl almıştılar