melekege15 kızım 3.5 yaşında aşırı telefon bağımlısıydı her gün telefonlarımızı alıp şarjı bitene kadar izliyordu tabi öyle abuk sabuk şeyler izlemedi şu ana kadar hep ilahi, renkler, sayılar, hayvanlar vs. şimdi vermiyorum ama istemiyor da bazen pcden bi çizgi film açıyorum o da yarın saat