Merhabalar güzel anneler kızım dün aşı oldu karma çocuk felci ve hepatit A bu aşıları olurken öksürük burun akıntısı vardı aşı olduktan 2-3 saat sonra öksürük daha da şiddetli hal aldı ardından kusma başladı ve ne yediyse kustu çocuğum dünden beri hiç birşey yemiyor ateş düşüp yükseliyor gece acile gittik nefes almakta zorlanmaya başladı diye fakat hiç bir sorun çıkmadı tüm değerleri normal geldi aynı sorunu yaşayan var mı acaba gerçekten aşı mi böyle yaptı