hmg benim bebeğimde hep soluna yatırıyordu sol tarafı daha yatıktı ben hep sağına yatırdım ilgisini çeken oyuncskları sağından oynattım. Mesela gaz çıkarırken dizlerimizin arasında tutuyoruz ya bana dönerken sağına denk gelecek şekilde tuttum. Kucağımda uyuturken sağ tarafını kendime yasladım bu şekilde çok çok azaldı.