Kızlar oğlum hasta , hiçbir şey yemiyor resmen ne meme ne mama saatlerdir baygın yatıyor ne yapmalıyım hastalık durumunda iştahsızlık normal mi ( doktora götürdüm bronşit olmuş doktor hicbir sey demeden buhar ver dedi verdim buhar iyice kötü etti bebeğim mosmor oldu başka doktora gittim buhar verme dedi ne yapacağımı şaşırdım bebeğim balgami atamıyor öksürerek )