13 günlüktü tek kaldığımızda . Tabiki de güvenli bir şekilde bırakıp tuvalete gittim. Genelde gözümün önündeydi. Baktın içine vesvese geliyor , et duanı yeter. Yok odaya erkek kıyafeti koy, yok al başörtü koy, yok kapı arkasına çalı süpürgesi koy…… He eğer anne psikolojik olarak kendine ve bebeğe yetemeyecek , zarar verecek durumdaysa bırakılmamalı. Onun dışında al bebeği , koy pusete yemeğini yap, ufak tefek işlerini hallet, o uyuyunca uyu dinlen.