Emziriyorum ama galiba sütüm azaldı kızım 2 gündür durmadan ağlıyo huzursuz emiyo ama yinede ağlamaya devam ediyo bugun hastaneye götürdüm ilgilenmediler bile dişi rahatsız eder dediler ama bence aç bende şimdi en azından denemiş olurum açmı değilmi öğrenirim içimdeki o düşünce gitsin istiyorum bebelac 1 numara mama aldım kaç ölçek mama ne kadar su koymalıyım bilmiyorum kızım 5 aylık ama ilk az vermek istiyorum açmı değilmi onu anlamak için