Meltemmcaglarr Sinemeyra SemihaKumsal benim hamileyken kansızlığım da vardı. Belki o da daha çok artmasına sebep oluyordur diyorum da
Sinemeyra Meltemmcaglarr benimde hem hamilelikte hemde doğumdan sonra devam etti kansızlık 3 tüp kan verdiler bana dökülüyo ama hala bol bol dökülüyo
Meltemmcaglarr Sinemeyra evet bana da serumla vermişlerdi hamileyken. Bence ilgisi var. Doktora gidip kan ilacına devam mı etsek