5 kasımda 2 yaşında olacak doğum kgside güzeldi 3600 doğdu ama şuan 11,5 -12 kg arası ama boy olarak uzun. Ağzı hiç boş kalmaz meyve , yemiş . Öğünlerini de cok güzel yer neredeyse yemediği şey yok ama almıyor kg.. ama cok hareketli sürekli dolanır kosar. Dru kgsinin gayet güzel olduğunu hareketli ve sağlıklı olduğunu söylüyor ama kg almadığı için 2 yaş aşı zamanı tahlil yapalım değerleri nasıl görelim için rahat etsin dedi. Düşük kg ,kg almıdığı zamanlarda sık hastalanırsa , ayına göre yavaslık halsizlik varsa ve boy uzaması olmuyorsa altında bişey aramak lazım dedi. Masallah oğlum ne şu ayına kadar ateş düşürücü dahi kullanmadı krese giden abisi var hasta vs oldu ama küçüğüm burun tıkanıklığıyla atlattı.