Roniya kilot bezi aşırı lastik izi yapıyor ve maalesef çok sızdırıyor diğeri çok durduğunda sızdırma normal olarak yapıyor ama benim beğenmediğim özellik çiş kokusunu çok fazla dışarıya vurması☹️Bu yüzden e bebeğin bezini denedim arkadaşlarım önerdi ve şuan ondan daha memnunum koku sızdırma asla olmuyor bize pişikte yapmadı🤗