
Bebeğimin başında beş gündür ateş vardı aslında doktora gittik ama antibiyotik gerekmez basit bir viral enfeksiyon gibi duruyor dedi daha sonra ateş yine düşmeyip vücuduna geçince bugün doktora gittik ve tahlil yaptı ancak sonuçlar doktora yetişmedi araya da haftasonu girdi
Merak ettiğim enfeksiyon kaç olunca yatış veriliyor şu an antibiyotik verdi ama acile tekrar götüreyim mi