almilabuss Merhaba kızlar Adetimden 10 gün sonra lekelenme yaşıyorum 2 aydır. Lekelenme dediğimde sadece peçetede oluyor. Başınıza geldi mi böyle bir şey? 9 ay oldu doğum yapalı 1 sene düzensiz olacak biliyorum ama bu düzensizlik değil bence
Deniz32 almilabuss benimde ilk defa bu şekilde oldu daha 1 hafta evvel adetim bitti bugün lekelenme gelmeye başladı, bende merak ediyorum neden olabilir
gizemilbay almilabuss canım benimde iki aydır bu şekilde adet olmama 2 hafta varken lekelenmem başlıyor sürekli lekelenmem geliyor adet günüme kadar sizin durum geçti mi muayene oldunuz mu normalde hiç böyle birşey olmazdı çok düzenli bir döngüm vardı son 2 aydır bu şekildeydim