Bende 40 numara ayakkabı giyenlerdenim, şöyle ayakları küçük gösteren, kaba durmayan, ortopedik, kaliteli bildiğiniz spor ayakkabı varsa, fikir almaya geldimmm..Malum ayaklar büyük olunca her ayakkabıyı giyemiyorum🥴küçük ayaklara ve ellere özenmiyor değilim😂ama yapacak bişey yok elimizde olanı değerlendirrebilmekte önemli😂😂