24032023 Kızlar şimdi ben 6 ay önce sezaryen doğum yaptım dikiş yerimin üzerinde kabarcıklar var herhangibir şişme kızarıklık ağrı yok sadece görüntü olarak dikiş üzeri kabarık duruyor sizce bu neden olabilir yaşayan var mı doktora gidicem ama size de sormak istedim
Egeanne 24032023 benimki ten rengimden açık hafif kırmızımsı düz çizgi sadece iki ucunda hafif kabarcıklar var onlarda düğüm izleriymiş zaman geçtikçede düzleşiyolar zaten 11 ay oldu doğum yapalı
Ceylan-Ceylin 24032023 benimde 2 buçuk ay oldu doğum yapalı şuan benim de öyle dikiş yerim normal diye biliyorum
Muhercuervo 24032023 ilk doğumumda da vardı geçmedi ikinci doğumda doktora söyledim eskisi gibi olmasın diye yine öyle oldu ve doğum yapalı iki yıl olacak iki tarafta da şişlik var aşırı çok değil ya da daha kilolarımı veremedim diye gözüme batmıyor 😀
24032023 Sebosunuzzz kız yok öyle bise değil sanki fazladan et koymuşlar gibi duruyor bende anlamadım 🤣
Maviim yasminmomy Onunla ne alakası var ki bende özel oldum ama post sahibinin bahsettiği skar olabilir keloid oluşmuş olabilir bunun devlet veya özelle alakası yok vücudun yapısal yatkınlığına bağlı bazı şeyler tam tersi özelde de kötü dikilebilir devlette iyi de olabilir bunun doktorla da alakası var hastaneyle değil
anonim351 24032023 keloid olabilir benimde aynı şekilde. Sonradan oldu hatta ilk başta incecik dikiş izi vardı gözükmüyordu neredeyse sonra şişti kabardı ve morardı.
tombikinannesi 24032023 benimde öyle kambur durduğm içinmi öyle kaldı acaba diye düşünüyodum bende çünkü doktor doğumdan sonra hep dik dur dedi bana
24032023 Ceylan-Ceylin kız ben doktoruma da yazdim resim istedi benden gönderdim bana bunu senin vücudun üretiyor ciddiyete git dedi anlamadım yani vücut bunu nasıl üretebilir kiii
24032023 Maviim kız bilemedim valla ben doktora yazdım bana vücudun üretiyor dedi cildiyeye yönlendirdi bi gidicem
yasminmomy Maviim benim yazdığım yorum sizin nie bu kadar zorunuza gitti hanfendi sormuş böyle mı sizin diye bende hayır bi sıkıntı yok dedim özel dediğim için bu kadar sinirlenmenizi gerektirecek ne var ? Post sahibi tepki vermedi sizin ne hadinize bana yazmanız?
Ceylan-Ceylin 24032023 ama benim dikişim yapıştırma öyle ben dikiş aldırmaya filan gitmemiştim 40cı gün gittim muayeneye oda normal d emişti doktorda ozaman da aynıydı sadece daha pembeydi dikiş yeri
Lolik 24032023 benimde öyleydi sadece dikişin üstü ödemli gibiydi sanki , 1 sene oldu sadece incecik biz çizgi kaldı
Ogulluana 24032023 dediğiniz gibi kabarcık yoktu bende. Düz duruyordu dikişim ama kızarık hala bir kısmı kızarık tam gecmedi
kumraldenizkizi Benim de sezaryen olalı 3 buçuk ay oldu, sıkı giyersem, üşütürsem yada kendimi yorarsam sancılanıyor dikişlerim içten içten, normal mi anneler?
Artemiss_ kumraldenizkizi cooook normal o yıllarca olacak 😁 annem doğum yapalı 30 sene olmuş hala en ufak üşütse dikiş yerim ağrıyor der 😁😅
Artemiss_ 24032023 normal değil canım bence cildiye bakar ona. Dikiş yerim düzdü benim sadece beyaz kabuk atmıştı o kadar. İhmal etme bence
Maviim yasminmomy Saçma çünkü yazdığınız özelde olduğu için ince çizgi diyorsunuz saçma yani ne alaka