kızım 21 aylık artık memeden kesmek istiyorum yavaştan. Zaten çok zor yemek yiyen bi bebek oldu hep. Sadece tarhana ve yoğurt çorbası içiyo, makarna ve meyveli muhallebi yer bi de. Onun dışında sebze ve et asla yemez. Memeden kesince iştahı artar mı genelde öyle diyolar. Kestikten sonra iştahı düzelen var mı merak ediyorum