Merhaba arkadaşlar bebeğim 7 günlük vajinasından kan geliyor çok değil bir kaç damla kadar sizlerin arasında başına gelen var mı doktora götürdük kan tahlilleri temiz çıktı ama içim rahat etmiyor başka bir doktora gitsem mi bilmiyorum normal diyor bazıları bu durum için başına gelen var mı