Oglumm_ Doktorumuz bu ilaçları yazdı bebeğim çok iştahsız olduğu için, kullanıp faydasını gören var mı kızlar acil
TeacherrMom Oglumm_ bir aydır polivit kullanıyorum biraz işe yaradı Allah’a şükür en azından kavgasız yemek yiyoruz aglamadan zorlamadan
Oglumm_ Pasa-2727 17 aylık oğlum, uykudan sonra peki yer mi, acıkır mı yani, nasıl faydasını gördünüz acaba anlatır mısınız rica etsem
Pasa-2727 Oglumm_ sipraktin kullandık biz baya açıyor iştah ama belli bı süre yani sonra geri eski haline dönüyor
Efe36annesi Oglumm_ daha iki yaşında değildi 9.5 kilo du zaten iştahsız bi çocuktu götürdüm doktora kansızlık cıktı doktor da kan ilaçları ve polivit verdi işte ondan sonra şuan 2.5 yaşında 14 kilo
Oglumm_ Efe36annesi ay maaşallah gayet iyi almış, bizimde şuan kilomuz 9800 17 aylık, bakalım inşallah fayda eder yaa
Efe36annesi Oglumm_ eder siz düzenli kullanın bide ben bir buçuk şişe içirdim yine bi hastalık için doktora gittim söyledim oda yazdı tabi siz şuan içirin bakin iştahı felan nasıl zaten öyle hemen de olmaz yavaş yavaş açılır inşallah
Oglumm_ Efe36annesi düzenli vereyim bakalım umarım iyi gelir canım, birde şey soracaktım canım ya, çok uyku yapıyor sanırım yaa, çocuğum saat 7 den beri sarhoş gibi Bi türlü uyanamıyor da😂
Oglumm_ Es12 benim oğlum da şurupları çok zor içen Bi bebek yani zorla da veriyorum mecbur, bugün tam 17 aylık oldu canım sizinki si kaç aylık
Efe36annesi Oglumm_ valah bizde hiç öyle uyuku felan olmadı acaba yan etkileri mi? sizde işe yarar bide çok takılmayın kilo meselesine bende çok takılıyordum neyse ki düzeldi inşallah sizinkide düzelir 😇
Oglumm_ Efe36annesi yan etkisi değil de, zaten doktorumuz uyku yaparsa normal dedi korkulacak bişey olmadığını söyledi, öyle aşırı Bi uyku yapmadı zaten normale göre düzene bindi diyelim, inşallah bizde de işe yarar da biraz toparlar
Efe36annesi Oglumm_ eğer uyukud Oglumm_ gerçi uykuda çocuğun gelişimi için iyi inşallah sizin için iyi olur
Oglumm_ TeacherrMom bizde 4 5 gündür inanır mısınız aynı şekildeyiz valla,normalde ağlardı kafasını çevirirdi, ağzını kitlerdi kaşığı kıyamazdım ağzına, şükürler olsun ki şuan en azından yiyor eskiye göre