Bebeğim zayıf kızlar bayağı ve iştahı sıfır, asla yemiyor yani abartmıyorum ama yemeden yaşayan tek canlı😅, neyse işte iştahı için doktora götürdük doktor polivit ve sipraktin yazdı kullananınız var mı acaba faydasını gören falan, kan alındı acaba kan değerleri mi düşük vitaminlerinde mi Bi sıkıntı var diye ama şükürler olsun ki öyle bişey yokmuş herşeyi normal çıktı, ben burda post açarken zayıf yemiyor dediğimde kan değerlerine baktırın deniyordu baktırdım emin oldum şükür, ilaçlar da umarım fayda eder biraz olsun yer, kullananlar lütfen yazabilir mi