Lawyer20 Fahin e lactancia diye bir site var oraya ilacın ismini yapıp emzirme döneminde kullanıp kullanamayacağına bakabilirsin ben senin için baktım sıkıntı yok kullanabilirsin
Busragokceberra Fahin Emzirme döneminde ilaç krem pek tavsiye edilmiyor bence dontora danışın en sancılı dönemlerimde bile sadece parol kullanabildim
PeekaBoo_ Fahin yanlış hatırlamıyorsam göz kremi diye geçiyor o değil mi? Mavi beyaz bir oaketi var. Eğer oysa oğluma da kullanmam için vermişti eczacı yani sorun olacağını düşünmüyorum
Lawyer20 Fahin ilacın ismini harfi harfine doğru yazmaya dikkat etmek gerekiyor ben yazdım çıktı hemen
Xilda Valla linclenir miyim bilmiyorm ama ben göğüs ucu yarama kullanmıştım cok kötüydü bi o toparladı cok iyi yıkadım temizledim baska carem yoktu her seyi denemistim :(