Adaarya09 Kızlar iki gündür normalde 120 ml içen kızım 30ml 60 ml mama içiyor. Mama aynı biberon aynı her şeyi düzeni aynı ama neden bu şekilde oldu anlamadım 3. Ay içindeyiz hasta falan da değil acaba atak dönemi midir anlamıyorumm
Eda6714 Ayshed benim bebeğim de 5 aylık 150 ml içmesi gerektiği yerde 90 anca içiyor 500 gr eksik dedi doktorumuz
Bebekcercinli23 Eda6714 kaç kilo bebişiniz benim kızım 6 buçuk aylık 120 cc içiyo bizimde 180 içmemiz gerekiyo ama ben hiç o şekilde düşünmüyorum çok şükür sağlığı yerinde
Bebekcercinli23 Ayshed kilonuz fazla bile neden kafaya takıyorsunuz ki benim kızımda 6 buçuk aylık 120 cc içiyo kilomuzda gayet iyi Dönemsel olabiliyo zorlamayın atak haftaları falan var o yüzdendir
Ayshed Bebekcercinli23 Kafaya takmıyorum sadece bir sıkıntı mı var yoksa dönemsel birşey mi diye merak ediyorum.Ayrıca doktor kilo alımı güzel dedi fazla demedi.
Eda6714 Bebekcercinli23 6475 kg tabi çok şükür sağlığı ve gelişimi güzel dedi doktor insan ister istemez takıyor kiloyu
Bebekcercinli23 Eda6714 dönemsel canım yaa geçiyo merak etme atak haftaları da oluyo sağlığı yerinde olsun gerisi hallolur 🙏🙏
Bebekcercinli23 Ayshed ama sonra kilo falan kalmıyo diş dönemi ek gıda süreci hareketleniyolar emekliyolar boya gidiyorlar biraz kilolu olması iyi bence 🙏