hellokaan Merhaba Sanırım bebeyi üşüttüm burnu akıyor hırıltısı var ve burnu tıkalı kuzumun ilaç vermeden neler yapabilirim ateşini ölçtüm 37.1 çıktı banyo yaptırdım uzun kollu giydirdim
Aselliyamm hellokaan serum fizyolojik ile burnunu açabilirsiniz doktorumuz bize hep bunu öneriyordu saatte 1 serum fizyolojik ile temizlik yapıyorduk ve rahat nefes alıyordu tıkanıklıkta bir kaç güne geçiyordu
Omeraslan hellokaan Ben her gün duş aldırıp burnunu temizliyorum. Hemen geçiyor. Fakat çok hırıltısı varsa doktora gidin ciğerlerine inmeden
Dilekkk099 hellokaan uzun kol giydirme bence koşa kol yeterli gelir benimkinde birkaç gündür hapşırıyor inşallah ilerlemez