bb4494- Selam güzel anneler; Bebeğim 7 aylık bu ay yastık kullanımına alıştı biraz ayağımda salladığım için mecbur koyarken yastıgı aldıgımda uyanıyor ne yapmalıyım. Sizler yastık kullanımı konusunda ne düşünüyorsunux tehlikelerini biliyorum asla önermiyorlar 2 yaşına kadar ancak çok zorlanıyorum yastıksız yatırma konusunda
ruveydaensar bb4494- ayağınızı çekerken altına bi şey ayarlayın onu koyun altına bi yandan ayağınızı çekin eşitlensin
Melek3452 bb4494- 14 aylik oglum 40 Dan sonra yumusak bi yastik kullniyrum Ben, yan yatiyrum yatirirknde bi sknti yasamadim, bu tabi benim tercihim, cocugum nasil rahat ediyosa o sekilde yapiyrum.kafasida yuksek te klmiyo
bb4494- Serapsfb sorun eğim vermek değil ki ayagımda sallayıp beşiğe koyarken uyanıyor yastıkla koyarsam uyanmıyor