Herkese merhabalar annelerim benim 5 aylık hafif hipotom yani hafif gevşek bir bebişim var şu anda nedeni araştırılıyor metabolizma hastalıklarında bir sıkıntı çıkmadı tahlillerde nörolojide de bir problem yok gene testi verdik onu sonuçlarını bekliyoruz yalnız dün çocuk endokrininde tahlil verdik şöyle bir sonuç çıkmış : Anti triglobulin antikor: 208,2 referans aralığı: 0-150
Anti mikrazomal antikor: 167,8 referans aralığı: 0-75 şimdi bu sonuçlara göre yüksek çıkmış görünüyor ama e nabız da değerler normal yazıyor anlamadım hangisi doğru yüksek mi normal mi