Sevgili anneler , 4 yaşında oğlum var , bu sene uygulamalı anaokula verdik. Ama oğlum çok ağladı ilk gün ailelerle beraber aldı hoca sınıfa bugünde kapıdan bıraktık ama içeri girmedik çok ağladı sakinleştirmeye çalıştım ama olmadı moralim çok bozuldu öğretmen diğer çocuklarda etkileniyor dedi , küçük 11 aylık bebeğim var erken mi davrandım acaba yoksa düzelir mi bu durum , bu zamana kadar hiç ayrı kalmadık sınıfta yanımda otur diyor ben yanında olduğum zaman susuyor. Aynı durumu yaşayan anneler yardımcı olur musunuz, pazartesi günü tam gün başlayacağız düzelir mi bu durum