Edaikra benim bebeğim dogdugunun 3. Günü 33.5 çıktı biz takipliyiz 3 yıl ilaç kullancaz 20nin üstü tehlike arz ediyor diye biliyorum bı kaç ay bakıp düşerse sıkıntı olmaz sizde ihmal etmeyin tabi . Bizimkisi çok yüksek olduğu için troid hastası olarak kaldık euthyrox kullanıyoruz