Yagizinannesi06 Evet arkadaşlar son adete göre 6+0 haftalık dün alttan muayene ettiler betam 1500 küsür çıktı ama kese görünmüyor neden olabilir kese bu kadar geç mi oluşuyor
Zlhaanne Yagizinannesi06 benim doktor da 2binden sonra görünür demişti ve 2 bin olunca kesen görünmüştü sizinkide artması lazım henüz
sb- Yagizinannesi06 benim de 6.haftada 1900le görünmedi 7 haftalıkken 5500 olunca göründü haftaya görürsünüz🤲🏻
Mmrryy Yagizinannesi06 benim değerim yeni 1500 oldu. Doktor pzt çağırdı kese için mi çağırdı bilmiyorum