cansu0655 selamlar.. bebeğim 7.5 aylık. Benim bebeğim 3205 doğdu, hastaneden 2940 çıktı, 3. Günde ,3010 Gr idi ama ayının so una doğru hafiflemeye başladı, 2900e düştü. Doktoru acilen mama dedi. Önce emzir her emzirme sonrası biberonla mama dedi. Bana ters geldi, zira ben emzirmeyi çok ama çok istedim hep. Bir emzirma danışmanı ile görüştüm, beni danışmanlık almam için bir pediatristte yönlendirdi. Mamayı kesmedi ama sınırladı, doktoru her emzirme sonrası ,30-45-60 CC artırarak ver dedi ama danışman doktorumuz günde sadece 3 kez 30 CC olarak düzenledi. Onu da biveron ile değil de eds ile verdim. Yavaş da olsa kilo aldı. Ek gıda sürecine dek kilo persentili altlarda devam etti ama düzenli kilo aldı yine de. Danışmanımız doktorumuz oldu sonradan ve gelişimini ve sağlığını yerinde buldu ve paniklememizi engelledi. Size tavsiyem emzirmeye devam etmek ise arzunuz biberon kullanmamanız, eds çok başarılı bi yöntem.. muhakkak iyi bir danışmandan danışmanlık alın