Aleynaa1 Barbieee peki siz hala devam ediyor musunuz çalışmaya sanki ilk 15 i dediler sonra pazartesi şimdi de yarın diyolar biraz oyalıyor gibiler
Barbieee Aleynaa1 evet çalışmaya devam ediyorum bir iki gün daha bekleyeyim yatırmazlarsa çıkarım işten tabi parayı bir şekilde almaya çalışarak
Mikiiiiii Barbieee iyi günler telefonda ne gibi bir konusma gerceklestiriyorsunuz zor mu ikna mı etmeye çalısıyorsunuz? Yorumları okuduguma göre sanırım parayı yatırmıcak gibiler insallah öyle birsey yaşamaZsınız emeğinize yazık olur
Aleynaa1 Barbieee ay gerçekten bişey söyliyim mi sizi oyalıyorlar ya böyle iş olur mu ne biçim insanlar bence bırakın çalıştığınız kadarını verin diyin bunlar çekilmez
Barbieee Mikiiiiii soru soruyorum parti ve belediye hizmetleriyle ilgili memnunmusunuz şehirinizde ne gibi sıkıntılar var belediye ne gibi hizmetler yapmış vs.
Oanne Ne kadar olumsuz yorum gelmiş iş yerleri maaşı geç yatırabilir bence büyütmeyin onlar için yasal süreyi geçmediği takdirde maaşı geç yatırmak hukuki bir durum
bloggeranne Aysl91 bende bu arkadaşla aynı işi yapıyorum yaptığın anket kadar ücret alıyorsun anket başına yani bende 3gün yapmıştım anket 468₺ aldım @Barbieee benden daha çok çalıştığı için 900₺ aldı elim ayında 15 den sonra ki cumada bakalım ne kadar yatacak yani anket başına alıcaz ücret