Merhabalar hanımlar bebeğim yeni 6 aylik oldu bu döneme kadar kusması normal demişti doktorumuz ama hala devam ediyor en son kontrole gittiğimizde hala kusuyorsa ultrason yaptıralım dedi boyu kilosu sınırın üstünde çıkınca gerek yok bu bebek için dedi ama benim aklımda takılmadı değil sizlerde bunu yaşadınız mı ne zaman tam anlamıyla geçti şimdi ek gıdaya başladık haliyle daha da artti